Skip to main content

Spis treści:

Pozyskanie nowych klubowiczów jest jednym z najważniejszych działań, jakie musi podjąć właściciel oraz kadra menedżerska. Firmy odnoszące sukces nigdy nie zaprzestają działań marketingowych. 

Trzymanie się wypróbowanych i teoretycznie sprawdzonych metod marketingu analogowego może po pewnym czasie stać się nieco zgubne. 

Ideą marketingu cyfrowego jest dywersyfikacja działań i wykorzystanie kilku kanałów pozyskania klientów w celu zapewnienia maksymalnej widoczności firmy. Jeśli czujesz potrzebę urozmaicenia swoich działań digitalowych, zapoznaj się z naszymi propozycjami.

 

Popraw swoją stronę internetową

Marketing cyfrowy we współczesnym świecie nie jest opcjonalny, jest koniecznością. Musisz zbudować i utrzymać swoją silną pozycję w świecie online. 

Jeśli witryna Twojej firmy nie jest w stanie konkurować z innymi firmami z branży, pierwszym krokiem powinno być jej poprawienie. Potencjalni klienci potrzebują miejsca, aby poznać Twoją siłownię i dowiedzieć się wszystkiego, czego oczekują lub poszukują. 

Twoja strona internetowa powinna:

  • Być przyjazna i intuicyjna dla użytkowników
  • Korzystać z aktualnych technik SEO, aby przyciągać nowych klientów
  • Oferować sprzedaż karnetów online, aby proces był jak najbardziej sprawny i łatwy
  • Posiadać atrakcyjny, nowoczesny wygląd, który daje użytkownikom dokładne wrażenie Twojej firmy
  • Używać narzędzi analitycznych (takiego jak Google Analytics), aby śledzić ruch i zmiany w zachowaniu

Maksymalizuj liczbę wizyt i docieraj do konkretnych osób

Po dokonaniu modyfikacji strony internetowej, możesz pracować nad zwiększeniem liczby wyświetleń osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami. Upewnij się, że Twoja witryna jest wymieniona w głównych wynikach wyszukiwania, a następnie utwórz wizytówkę Google dla osób, które szukają siłowni w swojej okolicy. Umieść link do swojej witryny, wraz z adresem, numerem telefonu i wszelkimi innymi istotnymi informacjami.

Dodanie wszystkich tych informacji nie tylko pomaga ludziom znaleźć siłownię, gdy szukają lokalnych opcji, ale także zapewnia wyszukiwarkom rozpoznanie, gdy ktoś odwołuje się do Twojej firmy w Internecie. Utworzenie sieci połączonych ze sobą informacji przyczynia się do wykrycia Twojej firmy przez maksymalną liczbę potencjalnych widzów.

 

Zdobądź opinie i referencje od klientów

Nigdy nie pomijaj prośby o opinię. Wielu internautów przegląda recenzje i referencje na stronach internetowych, zanim zdecydują się wypróbować nową firmę. Świetne recenzje na  Google i Facebook mogą pomóc potencjalnym klientom podjąć decyzję zakupową.

 

Publikuj filmy online

Niezależnie od tego, czy przesyłasz filmy do YouTube (oczywiście opatrzone marką i logo), czy bezpośrednio do swojej witryny, po prostu upewnij się, że Twoja firma jest obecna w internecie. Gdy filmy są dopracowane i przemyślanie publikowane, zwiększają wiarygodność Twojej firmy.

Zainteresowani użytkownicy mogą uzyskać informacje i odpowiedzi na pytania:

  • Jak Twój obiekt wygląda od wewnątrz
  • Jakie usługi oferujesz
  • Personal, który zatrudniasz (trenerzy, instruktorzy, obsługa klientów)
  • Sprzęt, który oferuje Twój obiekt
  • Wszelkie inne informacje, które najlepiej przekazać wizualnie

Gdy masz już kilka dopracowanych, profesjonalnych filmów, z których możesz być dumny, pozwól widzom na dzielenie się Twoimi filmami w mediach społecznościowych – niech zrobią to za Ciebie.

 

Rozpocznij zaplanowaną kampanię w mediach społecznościowych

Konsekwentne, cenne aktualizowane treści zwracają uwagę na Twoją firmę. Od filmów, postów na blogach, po ogólne wskazówki dotyczące treningów – dbaj o widoczność swojej marki regularnie publikując treści. Korzystaj z harmonogramu mediów społecznościowych, aby tworzyć swoje posty w wolnym czasie i publikować zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Nie zapomnij o newsletterze. Klubowicze mogą subskrybować wiadomości e-mail, aby być na bieżąco z aktualnościami na siłowni, wydarzeniami, promocjami, najważniejszymi wydarzeniami społeczności i innymi cennymi informacjami.

Leave a Reply