Skip to main content

Spis treści:

Tworząc OOS mieliśmy przede wszystkim na uwadze komfort użytkowania oraz wybór funkcjonalności, które spełnią oczekiwania naszych klientów.

System powinien być przyjazny i intuicyjny, jednocześnie powinien posiadać wszystkie niezbędne funkcjonalności dopasowane do obiektu sportowego, którym zarządzasz.

Podchodzimy do współpracy z naszymi klientami na zasadach partnerskich – elastyczny sposób zakupu produktu i dalszego użytkowania, darmowa prezentacja, czy wsparcie techniczne to działania, które oferujemy, aby nasi odbiorcy byli zadowoleni ze świadczonych usług na każdym etapie współpracy.

W poniższym artykule przedstawimy nasze podejście do współpracy z klientem oraz nowości wdrożone do oprogramowania OOS.

Darmowa demonstracja produktu

Przed dokonaniem zakupu oferujemy darmową, niezobowiązującą demonstrację naszego oprogramowania.

Podczas rozmowy udzielamy informacji na temat kompatybilności, sposobu działania systemu oraz prezentujemy wszystkie funkcjonalności niezbędne w codziennej pracy Twojego obiektu sportowego.

Testowo uruchamiamy systemu na Twoim komputerze, tak abyś mógł samemu je sprawdzić i odpowiedzieć na pytanie – czy jest to opcja idealna dla mnie i w pełni zaspokaja moje potrzeby związane z prowadzeniem klubu fitness, basenu, czy placu zabaw.

Brak umów długoterminowych

Wychodzimy z założenia, że biznes bywa nieprzewidywalny, dlatego nie chcemy zmuszać klientów do podpisywania długoterminowych umów.

Proponujemy naszym odbiorcom bezterminowe korzystanie z oprogramowania, z jednomiesięcznym okresem rezygnacji. Nie musisz martwić się o ewentualne koszty, przy zmianie branży, czy chęci zmiany oprogramowania.

Wielu dostawców oferuje tańsze pakiety przy umowach długoterminowych (np. 12-miesięcznych), chcąc jednak zrezygnować z dostawcy, musimy liczyć się z wysokimi kosztami zerwania umowy, bądź pokrycia kosztu wynikającego z pozostałego okresu zobowiązania.

Dostęp i ochrona bazy danych

Dostawcy oprogramowania dla obiektów sportowych, w większości przypadków przechowują dane na swoich serwerach. W dodatku tylko przez określony czas – nie mamy dostępu do danych historycznych.

OOS oddaje dostęp do bazy danych klientowi, który ma cały czas do nich dostęp. Wszystkie Twoje dane będą przechowywane tylko i wyłącznie na Twoim komputerze. Nikt z zewnątrz, nawet my, nie będziemy mieli do nich dostępu.

Działanie takie jest gwarancją ochrony przed niepożądanymi działaniami osób postronnych oraz pozwala wykluczyć problem dostępu do bazy danych w przypadku problemu z serwerami.

Grupowanie klientów – kampania SMS oraz mailing

Już w najbliższym czasie zaoferujemy kolejną funkcjonalność jaką jest grupowanie klientów. Z pozoru prosta i nie wnosząca dużej wartości. Jednak posiadanie wiedzy na temat urodzin klubowiczów, źródła ich pozyskania, czy najchętniej wybieranych produktów pozwala podnieść jakość świadczonych usług, czy zwiększyć sprzedaż.

[vc_single_image image=”5665709″ img_size=”full”]

Po utworzeniu grup klientów możesz wykorzystać kampanię mailingową lub SMS w celu podniesienia sprzedaży produktów (informując klientów, którzy chętnie dokonują zakupu z baru/recepcji, o promocjach czy nowościach).

Dodatkowo możesz wykorzystać zebrane informacje o klientach, którym kończą się karnety – o nadchodzących promocjach lub po prostu, wysłać przypomnienie o wygaśnięciu członkostwa i zachęceniu go do powrotu na siłownię / basen.

Wykorzystaj potencjał OOS i prowadź swój biznes kompleksowo

Udostępnione w ostatnim czasie funkcjonalności, pozwalają usprawnić prowadzenie obiektu sportowego, a nasza polityka daje poczucie bezpieczeństwa.

Nie musisz wiązać się z nami długoterminową umową, dodatkowo przeprowadzamy darmową prezentację produktu, a po decyzji zakupowej jesteśmy do Twojej dyspozycji – zarówno w momencie wdrożenia i konfiguracji, jak i w późniejszych etapach – wsparcie techniczne.

[vc_empty_space]
[vc_empty_space]