Historie sukcesów

SFC24

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Dla istniejącej sieci siłowni obsługiwanej ręcznie zaproponowaliśmy system sprzedażowy oraz kontrolę dostępu, aby zautomatyzować i ułatwić pracę osobom zarządzającym siłownią.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Kontrola dostępu
Po rozmowie z klientem wiedzieliśmy, że system uprości dostęp na obiekt oraz zminimalizuje czas potrzebny do obsług klienta. Zaproponowaliśmy kontrolę dostępu za pomocą kodów QR.
Strefa online

Uruchomiliśmy strefę online gdzie klient może wybrać interesujący go karnet, zapłacić za niego oraz wygenerować kod QR za pomocą którego wejdzie na obiekt.

Aplikacja mobilna

Uruchomiliśmy także aplikację mobilną Android/iOS.

Co mówi zadowolony klient o OOS

SFC24 – Sieć Siłowni BezobsługowychWłaściciel

“Zanim uruchomiliśmy system sprzedażowy OOS oraz kontrolę dostępu, każdego klienta musieliśmy obsługiwać ręcznie – obsługa płatności, wydanie plastikowej karty oraz nadanie dostępu na każdej lokalizacji osobno. Ilość zadań oraz obsługa klienta pochłaniała bardzo dużą ilość czasu.

Po wdrożeniu OOS, większość klientów nie generuje nam pracy bo cały proces od zakupu karnetu do wejścia na obiekt, odbywa się automatycznie. Diametralnie skrócił się czas potrzebny do bieżącej obsługi klubu.

Z dzisiejszej perspektywy zastanawiamy się czemu nie wdrożyliśmy OOS wcześniej, oszczędziliśmy bardzo dużo czasu, który w tej chwili możemy spożytkować na inne działania.”