
Maxi Fun
Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?
Klient otwierał nową salę zabaw dla dzieci i szukał kompletnego systemu informatycznego współpracującego z wymaganymi urządzeniami, aby móc skutecznie zarządzać obiektem.
Klient chciał, aby zarówno na wejściu jak i na wyjściu przejścia klientów sali zabaw były kontrolowane przez bramki oraz oprogramowanie. Na recepcji znaleźć się miały dwa stanowiska sprzedażowe (jedno stanowisko na wejściu i drugie na wyjściu z sali) oraz jedno stanowisko sprzedażowe w kawiarni.
Wymaganiem finalnym były urządzenia, na których każdy z klientów mógłby samodzielnie sprawdzić czas pobytu na obiekcie. System obsługuje także karty dostępu pracowników na cały obiekt, a opaski dostępowe także obsługują szafki dla klientów.
OOS
Proces doboru i wdrożenia OOS:

Po wstępnych rozmowach wiedzieliśmy, że mamy gotowe oprogramowanie, które spełnia wszystkie wymagania klienta. Przy dużych inwestycjach okres wdrożenia rozciągnięty jest w czasie.

W pierwszym etapie dostarczyliśmy oraz zamontowaliśmy bramki. Komputery, ekrany dotykowe, drukarki fiskalne, czytniki RFID oraz silikonowe opaski na rękę, dostarczyliśmy kilka tygodni przed oficjalnym otwarciem obiektu.

Pomogliśmy w instalacji oraz przeszkoliliśmy załogę z obsługi oprogramowania.

Co mówi zadowolony
klient o OOS
"Kompleksowość systemu informatycznego dostarczonego przez Ortosoft była jednym z czynników decydujących na korzyść dostawcy. Obecny okres użytkowania systemu pokazał, że OOS spełnia wszystkie nasze wymagania. Szybka obsługa sprzedaży z ekranów dotykowych, bezawaryjność systemu, pobieranie zaliczek i rozliczanie pakietów urodzinowych oraz wsparcie telefonicznie i mailowe były dla nas kluczowe i do tej pory system bardzo się sprawdza. Dodatkowo w jednym systemie mamy zintegrowane: obsługę placu zabaw, bezpieczne szafki i karty dostępu dla pracowników. Zdecydowanie polecamy system OOS."






Skorzystaj z darmowej prezentacji produktu
BLOG
Nasze ostatnie publikacje