OOS

Maxi Fun

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Klient otwierał nową salę zabaw dla dzieci i szukał kompletnego systemu informatycznego współpracującego z wymaganymi urządzeniami, aby móc skutecznie zarządzać obiektem.

 

Klient chciał, aby zarówno na wejściu jak i na wyjściu przejścia klientów sali zabaw były kontrolowane przez bramki oraz oprogramowanie. Na recepcji znaleźć się miały dwa stanowiska sprzedażowe (jedno stanowisko na wejściu i drugie na wyjściu z sali) oraz jedno stanowisko sprzedażowe w kawiarni.

 

Wymaganiem finalnym były urządzenia, na których każdy z klientów mógłby samodzielnie sprawdzić czas pobytu na obiekcie. System obsługuje także karty dostępu pracowników na cały obiekt, a opaski dostępowe także obsługują szafki dla klientów.

OOS

Proces doboru i wdrożenia OOS:

Po wstępnych rozmowach wiedzieliśmy, że mamy gotowe oprogramowanie, które spełnia wszystkie wymagania klienta. Przy dużych inwestycjach okres wdrożenia rozciągnięty jest w czasie.
W pierwszym etapie dostarczyliśmy oraz zamontowaliśmy bramki. Komputery, ekrany dotykowe, drukarki fiskalne, czytniki RFID oraz silikonowe opaski na rękę, dostarczyliśmy kilka tygodni przed oficjalnym otwarciem obiektu.
Pomogliśmy w instalacji oraz przeszkoliliśmy załogę z obsługi oprogramowania.
OOS

Co mówi zadowolony

klient o OOS

OOS
OOS
OOS
OOS
OOS
OOS

Skorzystaj z darmowej prezentacji produktu

    BLOG
    Nasze ostatnie publikacje