Obsługa toru kartingowego

Większość dostępnych systemów do obsługi toru gokartowego to wyłącznie systemy pomiaru czasu. Nasze oprogramowanie łączy proces sprzedaży biletu, karnetu, fiskalizacji, wystawienia faktury z procesem obsługi wyścigu. Przeprowadzamy klienta od samodzielnej rejestracji na tablecie do odebrania wyników po zakończonym wyścigu.

Sprzedając bilety, obsługa przypisuje klienta do poczekalni lub wybranego wyścigu. System nie pozwoli na przypisanie klienta do wyścigu jeżeli osiągnięty zostanie limit gokartów. Po sprzedaży biletów do rachunku można dodać wodę, kawę czy inny dowolny artykuł, a następnie jednym kliknięciem wydrukować paragon za cały rachunek. Zintegrowanie terminala płatniczego pozwala również jednym kliknięciem na przesłanie kwoty sprzedaży z systemu do terminala. Skrócenie czasu obsługi klienta oraz brak możliwości pomyłki jest kluczem do zadowolenia klienta.

Po zakończonym procesie sprzedaży klienta przejmuje obsługa toru. Panel zarządzania wyścigiem pozwala w łatwy sposób przypisać klientów do gokartów. Wiele dostępnych opcji pozwala wydłużyć lub skrócić czas wyścigu, włączyć pauzę, uruchomić lub też zrestartować wyścig. System automatycznie wystartuje wyścig gdy jeden z gokartów przejedzie przez pętle.

Po zakończonym wyścigu obsługa ma możliwość wygenerowania dokumentu z wynikami wyścigu. Wyniki mogą być również automatycznie wysyłane na e-mail klientów. Dodatkowo klient, logując się online na swoje konto, może przejrzeć historię wszystkich swoich wyścigów.

OOS

Dlaczego nasze
rozwiązanie?

01. Możesz umówić się na darmową demonstrację systemu
Testowe uruchomienie systemu obsługi klienta pozwoli Ci ocenić czy inwestycja się zwróci.

02. Nie musisz podpisywać z nami umowy
Możesz zrezygnować z korzystania naszego oprogramowania z miesiąca na miesiąc. Bez podawania powodu.

03. Nikt oprócz Ciebie nie będzie miał dostępu do Twoich danych
Wszystkie Twoje dane będą przechowywane tylko i wyłącznie na Twoim komputerze. Nikt z zewnątrz, nawet my, nie będziemy mieli do nich dostępu.

OOS
OOS

Funkcjonalności
dla torów gokartowych

Konto klienta

Zakładanie konta online wraz z akceptacją regulaminu – poprzez dedykowaną stronę www. Wgląd do całej historii wyścigów.

Sprzedaż

Prowadź sprzedaż biletów, wejściówek, produktów oraz dodatkowych usług za pośrednictwem naszego modułu.

Raportowanie sprzedaży

Raportowanie sprzedaży możliwe jest za dowolny przedział czasowy. Szczegółowe informacje wystarczą do analizy sprzedawanych pozycji.

Rozliczanie dziennie

W prosty sposób rozlicz stan kasy na koniec dnia. Wykonaj raport kasjera, następnie bilans dzienny, który sam przeliczy czy stan gotówki się zgadza, czy występują różnic.

Gospodarka magazynowa

OOS pozwala generować dokumenty magazynowe i inwentaryzacyjne takie jak: PZ, WZ, przesunięcia międzymagazynowe, czy korekty stanów magazynowych.

Rezerwacje online

Strefa klienta online pozwala na przedpłaconą rezerwację toru na jedną z dostępnych godzin, sprzedaż karnetów lub prezentów urodzinowych.
OOS
Oferta

Zapytaj o cenę

  • Pomiar czasu
  • Sprzedaż karnetów i biletów
  • Fiskalizacja
  • Integracja z terminalem płatniczym
  • Identyfikacja klientów kartami
  • Sprzedaż karnetów online
  • Rezerwacje online
  • Aplikacja mobilna dla klienta
  • Zarządzanie magazynem
  • Ilość lokalizacji 1
  • Ilość stanowisk dowolna

 

 

Skorzystaj z darmowej prezentacji produktu

    BLOG
    Nasze ostatnie publikacje