logo sfc

SFC24

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Dla istniejącej sieci siłowni obsługiwanej ręcznie zaproponowaliśmy system sprzedażowy
oraz kontrolę dostępu aby zautomatyzować i ułatwić pracę osobom zarządzającym siłownią.

OOS

Proces doboru i wdrożenia OOS:

Po rozmowie z klientem wiedzieliśmy że system uprości dostęp na obiekt oraz zminimalizuje czas potrzebny do obsług klienta. Zaproponowaliśmy kontrolę dostępu za pomocą kodów QR.
Uruchomiliśmy strefę online gdzie klient może wybrać interesujący go karnet, zapłacić za niego oraz wygenerować kod QR za pomocą którego wejdzie na obiekt.
Uruchomiliśmy także aplikację mobilną Android/iOS.

Co mówi zadowolony

klient o OOS

“Zanim uruchomiliśmy system sprzedażowy OOS oraz kontrolę dostępu, każdego klienta musieliśmy obsługiwać ręcznie – obsługa płatności, wydanie plastikowej karty oraz nadanie dostępu na każdej lokalizacji osobno. Ilość zadań oraz obsługa klienta pochłaniała bardzo dużą ilość czasu.

Po wdrożeniu OOS, większość klientów nie generuje nam pracy bo cały proces od zakupu karnetu do wejścia na obiekt, odbywa się automatycznie. Diametralnie skrócił się czas potrzebny do bieżącej obsługi klubu.

Z dzisiejszej perspektywy zastanawiamy się czemu nie wdrożyliśmy OOS wcześniej, oszczędziliśmy bardzo dużo czasu, który w tej chwili możemy spożytkować na inne działania.”

Skorzystaj z darmowej prezentacji produktu

    BLOG
    Nasze ostatnie publikacje