Maxi Fun
Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów
Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?
Klient otwierał nową salę zabaw dla dzieci i szukał kompletnego systemu informatycznego współpracującego z wymaganymi urządzeniami, aby móc skutecznie zarządzać obiektem.
Klient chciał, aby zarówno na wejściu jak i na wyjściu przejścia klientów sali zabaw były kontrolowane przez bramki oraz oprogramowanie. Na recepcji znaleźć się miały dwa stanowiska sprzedażowe (jedno stanowisko na wejściu i drugie na wyjściu z sali) oraz jedno stanowisko sprzedażowe w kawiarni.
Wymaganiem finalnym były urządzenia, na których każdy z klientów mógłby samodzielnie sprawdzić czas pobytu na obiekcie. System obsługuje także karty dostępu pracowników na cały obiekt, a opaski dostępowe także obsługują szafki dla klientów.
Proces doboru i wdrożenia OOS
Rozpoznanie potrzeb
Po wstępnych rozmowach wiedzieliśmy, że mamy gotowe oprogramowanie, które spełnia wszystkie wymagania klienta. Przy dużych inwestycjach okres wdrożenia rozciągnięty jest w czasie.
Sprzęt i bramki
W pierwszym etapie dostarczyliśmy oraz zamontowaliśmy bramki. Komputery, ekrany dotykowe, drukarki fiskalne, czytniki RFID oraz silikonowe opaski na rękę, dostarczyliśmy kilka tygodni przed oficjalnym otwarciem obiektu.
Instalacja i szkolenie
Pomogliśmy w instalacji oraz przeszkoliliśmy załogę z obsługi oprogramowania.