Historie sukcesów

FlySky

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Do istniejącego parku trampolin klient potrzebował zainstalować kontrolę dostępu (bramki), zmienić system sprzedażowy oraz chciał, aby rejestracja odbywała się poprzez stronę internetową a dane klientów automatycznie pojawiały się w systemie.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Kontrola dostępu
Po rozmowie z klientem zaproponowaliśmy dostawcę bramek. Pomogliśmy przy instalowaniu oraz konfiguracji kontroli dostępu.
Strefa online

Dopasowaliśmy formularz rejestracji on-line, aby spełniał wymagania klienta, rozszerzony o dodatkowe opcje rejestracji osoby dorosłej, jak również opiekuna z dziećmi.

Tablet – czytnik

Zamontowaliśmy tablet naścienny, na którym klienci sali zabaw mogą sprawdzić czas pobytu na obiekcie.

Co mówi zadowolony klient o OOS

Fly SkyWłaściciel

"Na naszym obiekcie recepcja — punkt sprzedażowy oddalony jest o kilkanaście metrów od wejścia na park, dlatego potrzebowaliśmy urządzeń, które umożliwią wejście na obiekt tylko uprawionym osobą. Dodatkowym zagadnieniem był fakt, że toaleta znajduje się przed kontrolą dostępu, dlatego wymagaliśmy, aby nasi klienci mogli dowolną ilość razy wchodzić i wychodzić przez bramki w ciągu wykupionego czasu zabawy.

Po pierwszych miesiącach funkcjonowania systemu zauważyliśmy, że klienci notorycznie zapominają oddawać opasek RFID i nie jesteśmy w stanie na to reagować ze względu na specyfikę budynku. Doszliśmy do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie użycie jednorazowych opasek z kodem kreskowym. Wdrożenie i zamiana czytników RFID na czytniki kodów kreskowych rozwiązało nasz problem.

W celu zwiększenia atrakcyjności naszego parku chcieliśmy, aby na naszym torze ninja czas był mierzony systemowo oraz aby najlepsze wyniki pojawiały się natychmiastowo na tablicy wyników. OOS Manager rozwiązał wszystkie nasze potrzeby."