Historie sukcesów

Jumpy

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Dla nowo powstałego parku trampolin klient szukał oprogramowania sprzedażowego oraz systemu rezerwacji internetowych.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Strefa online

Dla klienta uruchomiliśmy system rezerwacji online.

Oprogramowanie, drukarki, terminale 

Zainstalowaliśmy oprogramowanie na komputerach sprzedażowych, skonfigurowaliśmy drukarki fiskalne oraz zintegrowane z oprogramowaniem terminale płatnicze Ingenico od firmy Polacard.

Szkolenie

Przeprowadziliśmy szkolenie z obsługi i konfiguracji oprogramowania dla personelu obiektu. Dodatkowo zostało zainstalowane oprogramowanie dla właściciela do zdalnego podglądu zdarzeń na obiekcie.

Co mówi zadowolony klient o OOS

JumpyWłaściciel

Oprogramowanie pozwala nam w łatwy sposób obsługiwać naszych klientów. Zintegrowane terminale płatnicze przyśpieszają obsługę płatności kartą oraz minimalizują ryzyko pomyłki ponieważ kwota płatności pojawia się automatycznie na terminalu. Obsługa programu jest intuicyjna a w przypadku problemów wsparcie techniczne działa bez zarzutu.