Freakpark
Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów
Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?
Klient otwierał nowy park trampolin i potrzebował oprogramowania, które ułatwi zarządzanie pracą obiektu w elementach sprzedaży, kontroli dostępu oraz raportowania.
Oprócz oprogramowania chciał abyśmy zaproponowali lub dostarczyli sprzęt, który będzie niezbędny w codziennej pracy. Zamiast papierowej rejestracji klientów chciał aby rejestracja odbywała się poprzez stronę internetową a dane klientów automatycznie pojawiały się w systemie.
Proces doboru i wdrożenia OOS
Bramki, drukarki, terminale
Po rozmowie z klientem zaproponowaliśmy dostawcę bramek, drukarek oraz terminali płatniczych. Pomogliśmy przy instalowaniu oraz konfiguracji wszystkich urządzeń.
Formularz rejestracji
Dopasowaliśmy formularz rejestracji on-line tak, aby spełniał wymagania klienta i aby zarejestrować mogła się zarówno osoba dorosła, jak i opiekun z dziećmi.
Aplikacja mobilna
Dostarczyliśmy aplikację mobilną, aby właściciel w każdej chwili i w każdym miejscu na świecie miał dostęp do wszystkich informacji o obiekcie. Po uruchomieniu sprzedaży dostosowaliśmy oprogramowanie w kilku funkcjonalnościach.