Historie sukcesów

Freakpark

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Klient otwierał nowy park trampolin i potrzebował oprogramowania, które ułatwi zarządzanie pracą obiektu w elementach sprzedaży, kontroli dostępu oraz raportowania.

Oprócz oprogramowania chciał abyśmy zaproponowali lub dostarczyli sprzęt, który będzie niezbędny w codziennej pracy. Zamiast papierowej rejestracji klientów chciał aby rejestracja odbywała się poprzez stronę internetową a dane klientów automatycznie pojawiały się w systemie.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Bramki, drukarki, terminale

Po rozmowie z klientem zaproponowaliśmy dostawcę bramek, drukarek oraz terminali płatniczych. Pomogliśmy przy instalowaniu oraz konfiguracji wszystkich urządzeń.

Formularz rejestracji

Dopasowaliśmy formularz rejestracji on-line tak, aby spełniał wymagania klienta i aby zarejestrować mogła się zarówno osoba dorosła, jak i opiekun z dziećmi.

Aplikacja mobilna

Dostarczyliśmy aplikację mobilną, aby właściciel w każdej chwili i w każdym miejscu na świecie miał dostęp do wszystkich informacji o obiekcie. Po uruchomieniu sprzedaży dostosowaliśmy oprogramowanie w kilku funkcjonalnościach.

Co mówi zadowolony klient o OOS

FreakparkWłaściciel

Oprogramowanie wraz z bramkami w łatwy sposób pozwala nam obsłużyć klienta. Dwa stanowiska recepcyjne umożliwiają szybką sprzedaż biletów nawet w godzinach szczytu a zastosowanie bramek, które otwierają się po przyłożeniu opaski do czytnika, nie wymaga dodatkowej pracy ze strony obsługi w celu weryfikacji czy dana osoba ma zakupiony bilet i czy może wejść na obiekt.

Dodatkowe stanowisko w restauracji kawiarni pozwala na sprzedaż za gotówkę lub kartę, ale także na sprzedaż, która będzie uregulowana przy wyjściu z obiektu. Wsparcie ekranów dotykowych jest dużym plusem i przyspiesza obsługę klienta.