Centrum Rozrywki EXTREME
Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów
Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?
Do rozbudowywanego centrum rozrywki klient potrzebował systemu sprzedażowego, na którym mógłby stacjonarnie, ale także online sprzedawać bilety na park trampolin, salon VR, strzelnicę, papugarnię, dmuchańce, paintball, bubble balls, a także tor gokartowy.
Od samego początku główną ideą było, aby sprzedaż biletów na wszystkie atrakcje była realizowana przez jedną recepcję. Obsługa toru gokartowego, który jest oddalony od recepcji, bez dodatkowego sprawdzania klientów, w łatwy sposób powinna mieć możliwość przypisania klienta do gokarta. Klientowi zależało także na atrakcyjnej wizualnie prezentacji kolejki przejazdów, wyników wyścigu oraz najlepszych czasów toru na zewnętrznym monitorze.
Zintegrowany system pomiarowy powinien dostarczać wyniki przejazdów klientów zaś oprogramowanie w recepcji dawać możliwość precyzyjnego określenia przewidywanego czasu oczekiwania na swój przejazd jeszcze przed zakupem biletu.
Proces doboru i wdrożenia OOS
Sprzedaż
OOS Manager posiada sprzedaż biletów oraz artykułów na stanowisku POS (point of sale) oraz rezerwacje i sprzedaż biletów online w strefie klientów.
Strefa online
Istniejący tor gokartowy wykorzystywał dekoder firmy Tag Heuer, który był już zintegrowany z naszym systemem. Po zakończonym wyścigu obsługa może wydrukować wyniki na drukarce, ale co ważniejsze, klient po zalogowaniu się na swoim koncie w strefie online może sprawdzić całą historię swoich przejazdów.