Historie sukcesów

Centrum Rozrywki EXTREME

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

extreme

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Do rozbudowywanego centrum rozrywki klient potrzebował systemu sprzedażowego, na którym mógłby stacjonarnie, ale także online sprzedawać bilety na park trampolin, salon VR, strzelnicę, papugarnię, dmuchańce, paintball, bubble balls, a także tor gokartowy.

Od samego początku główną ideą było, aby sprzedaż biletów na wszystkie atrakcje była realizowana przez jedną recepcję. Obsługa toru gokartowego, który jest oddalony od recepcji, bez dodatkowego sprawdzania klientów, w łatwy sposób powinna mieć możliwość przypisania klienta do gokarta. Klientowi zależało także na atrakcyjnej wizualnie prezentacji kolejki przejazdów, wyników wyścigu oraz najlepszych czasów toru na zewnętrznym monitorze.

Zintegrowany system pomiarowy powinien dostarczać wyniki przejazdów klientów zaś oprogramowanie w recepcji dawać możliwość precyzyjnego określenia przewidywanego czasu oczekiwania na swój przejazd jeszcze przed zakupem biletu.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Sprzedaż

OOS Manager posiada sprzedaż biletów oraz artykułów na stanowisku POS (point of sale) oraz rezerwacje i sprzedaż biletów online w strefie klientów.

Strefa online

Istniejący tor gokartowy wykorzystywał dekoder firmy Tag Heuer, który był już zintegrowany z naszym systemem. Po zakończonym wyścigu obsługa może wydrukować wyniki na drukarce, ale co ważniejsze, klient po zalogowaniu się na swoim koncie w strefie online może sprawdzić całą historię swoich przejazdów.

Co mówi zadowolony klient o OOS

Centrum rozrywki ExtremeWłaściciel

Wdrożenie systemu sprzedażowego OOS usprawniło pracę recepcji. Podczas sprzedaży biletów weryfikujemy czy klient ma konto w systemie, a co za tym idzie, podpisał wszystkie potrzebne zgody, dodajemy także klienta do konkretnego wyścigu, co na bieżąco widzi obsługa toru. Najbliższe kolejki wyświetlane są na dużym telewizorze, przez to klient może zobaczyć bieżące obłożenie oraz zorientować się z kim i kiedy będzie się ścigał. Podczas pierwszych tygodni z pracy z systemem zauważyliśmy, że część klientów podczas zakupu biletów nie wie, ile czasu spędzi na innych atrakcjach, po których dopiero planuje gokarty.

Zaproponowaliśmy moduł poczekalni, w którym klient będzie czekał na właściwy moment. Błyskawicznie wykonana zmiana systemu w łatwy sposób pozwala na przenoszenie klienta z poczekalni do konkretnego wyścigu oraz w drugą stronę. Intuicyjny moduł obsługi toru w łatwy sposób pozwala na kontrolę wyścigów. Widoki bieżącego oraz zakończonego wyścigu dają pogląd klientom na sytuację na torze. Zdecydowanie polecamy system OOS Manager do obsługi centrum rozrywki i toru gokartowego.