City Gym Chojnice
Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?
Nasz klient, który używa systemu OOS Manager do obsługi obiektu, skontaktował się z nami w sprawie automatyzacji wejść na siłownię. Obiekt posiada dwa wejścia na różnych poziomach, a przez to dwie recepcje. Jedną z recepcji klient chciał zastąpić bramkami.
Proces doboru i wdrożenia OOS
Bramki
Przeprowadziliśmy analizę potrzeb klienta oraz zaproponowaliśmy rozwiązania umożliwiające skuteczne uruchomienie systemu kontroli dostępu na obiekcie.
Aplikacja mobilna
Zaproponowaliśmy zastąpienie tradycyjnych plastikowych kart naszą aplikacją mobilną.
Szkolenie
Po instalacji bramek przez naszego partnera pomogliśmy w jej konfiguracji oraz testach.