Historie sukcesów

City Gym Chojnice

Sprawdź, w jaki sposób OOS pomógł klientom, którzy zarządzają obiektami sportowymi, usprawnić działanie biznesu i poprawić doświadczenia klubowiczów

Z jakim problemem zmagał się klient i jakich rozwiązań poszukiwał?

Nasz klient, który używa systemu OOS Manager do obsługi obiektu, skontaktował się z nami w sprawie automatyzacji wejść na siłownię. Obiekt posiada dwa wejścia na różnych poziomach, a przez to dwie recepcje. Jedną z recepcji klient chciał zastąpić bramkami.

Proces doboru i wdrożenia OOS

Bramki

Przeprowadziliśmy analizę potrzeb klienta oraz zaproponowaliśmy rozwiązania umożliwiające skuteczne uruchomienie systemu kontroli dostępu na obiekcie.

Aplikacja mobilna

Zaproponowaliśmy zastąpienie tradycyjnych plastikowych kart naszą aplikacją mobilną.

Szkolenie

Po instalacji bramek przez naszego partnera pomogliśmy w jej konfiguracji oraz testach.

Co mówi zadowolony klient o OOS

City Gym ChojniceWłaściciel

Bramki na recepcji zmniejszyły czas ludzki potrzebny do obsługi klienta. Obsługa klubu może skoncentrować się na sprzedaży i pomocy klientom a co więcej nie musi weryfikować ważności karnetów. Zniknęły kolejki do recepcji. Klienci po pobraniu aplikacji mobilnej OOS sami generują kod QR i przechodzą przez bramki. W przyszłości chcemy wprowadzić sprzedaż karnetów online.