Skip to main content

Spis treści:

Każdego dnia rozwijamy nasz produkt, mając na uwadze dobro klientów i zapotrzebowanie na nowe funkcjonalności, które pozwalają sprawniej prowadzić biznes oraz generować zysk i poprawiać zadowolenie odbiorców.

W ostatnim czasie dodaliśmy moduł marketer, który wspiera działania marketingowe, mając za zadanie skuteczniej pozyskać klientów oraz poprawiliśmy moduł asystent, mając na uwadze sprawne funkcjonowanie obiektu, każdego dnia.

 

Moduł marketer 

Od teraz zbadasz satysfakcję klientów i będziesz z nimi w stałym kontakcie dzięki najnowszej wersji naszego oprogramowania.

 

Grupowanie klientów

Spersonalizowany kontakt z klientem odgrywa dużą rolę w skutecznym zarządzaniu obiektem sportowym. Dzięki nowej funkcjonalności Twoje wiadomości będę odpowiednio dostosowane do klubowicza w celu zwiększenia satysfakcji obsługi. Efekt ten wynika z możliwości grupowania klientów na dowolny sposób np. nowi klienci, klienci chętnie korzystający z promocji na produkty, kończące się kontakty i karnety, itp.

 

Wsparcie procesu sprzedaży

Od teraz możesz automatycznie przypominać swoim klientom o promocjach, nowych produktach, czy dedykowanych ofertach. Automatyczna wiadomość może sprawić, że klienci zdecydują się na wizytę w klubie lub przyprowadzą kolejnych klubowiczów.

 

Oszczędność czasu

Wysyłaj grupowe wiadomości do klientów i wykorzystaj zaoszczędzony czas na inne zadanie, które pozwolą zwiększyć zysk w Twojej firmie. Informuj klientów o nadchodzących promocjach, odwołanych zajęciach fitness lub przypominaj o mijającym terminie ważności karnetu.

Automatyczne wiadomości pozwalają kontrolować kto otrzyma wiadomości, jak często, i w jaki sposób – podnieś jakość obsługi klienta i popraw osiągane wyniki w obiekcie sportowym.

 

Moduł asystent

Dodaliśmy również kolejne funkcjonalności do modułu asystent – wspierające codzienne obowiązki Twoje oraz pracowników obiektu sportowego.

 

Zadania dla pracowników

OOS pozwala od teraz tworzyć zadania dla pracowników i kontrolować ich realizację. Działanie takie pozwala zwiększyć efektywność funkcjonowania Twojego obiektu sportowego.

 

Zarządzanie biletami i sprzedażą

Kolejnymi nowościami są:

  • możliwość zatrzymywania czasu zakupionych biletów i ustawienia starty naliczania opłat,
  • możliwość usunięcia dopłat za bilety (wynikającego z czynników losowych),
  • przyspieszenie zakończenie sprzedaży (trzy przyciski: zakończ, płatność i paragon/faktura).

 

Rezerwacje

Ty lub Twoi pracownicy otrzymują możliwość wyszukiwania rezerwacji po danych klienta oraz możliwość pokazania rezerwacji wstępnych oraz niepełnych. Dodaliśmy również powiadomienia SMS do rezerwacji wstępnych (np. 8 godzin przed wygaśnięciem rezerwacji można wysłać do klienta informację o kończącej się rezerwacji wstępnej)

 

Zamówienia

Jeżeli w Twoim obiekcie jest bar i posiadasz obszar recepcji + kuchni, od teraz komunikacja pomiędzy pracownikami została uproszczona – obsługa recepcji otrzymuje widok zamówień przygotowywanych przez kuchnię.

 

Raport dobowy

Dodatkowo pojawił się nowy bilans dzienny według którego jesteś w stanie rozliczyć stan kasy oraz dochód z terminala płatniczego i zweryfikować, czy pracownik popełnił błąd, czy stan kasy zgadza się każdego dnia.