Skip to main content

Spis treści:

Parki trampolin na sportowej i rekreacyjnej mapie Polski zaczęły pojawiać się kilka lat temu i błyskawicznie zdobyły ogromną popularność. Okazały się być miejscem idealnym nie tylko dla akrobatów spotowych i miłośników aktywnego trybu życia. Z tego typu obiektów chętnie korzystają także rodziny z dziećmi, grupy znajomych czy szkoły i przedszkola. Rosnąca popularność parków trampolin sprawiła natomiast, że na rynku zaczęło pojawiać się coraz więcej podobnych punktów. Jak zapewnić efektywny i wydajny poziom obsługi klienta mimo dużego obłożenia i różnorodnych grup klientów? Jak utrzymać przewagę konkurencyjną? 

Odpowiedzią na te pytania jest nowoczesne oprogramowanie dedykowane obiektom sportowym. 


Dlaczego potrzebujesz kompleksowego programu do obsługi parku trampolin?

Rezerwacja pobytu, zakup biletów, rejestracja i zarządzanie kontem czy podpisanie odpowiednich zgód to kluczowe procesy, przez które przechodzi klient, który chce skorzystać z atrakcji oferowanych przez park trampolin. Większość tego typu obiektów działa w oparciu o rezerwacje dokonywane na pełne godziny. Konieczność oczekiwania, w często bardzo długich kolejkach powoduje opóźnione wejście, a co za tym idzie — krótszy czas skakania. Bez funkcjonalnego oprogramowania pracownicy muszą mierzyć się z obsługą zniecierpliwionych klientów, zarządzać wypełnianymi przez nich formularzami, udzielać wielu niezbędnych informacji i przyjmować płatności. Aby zapewnić klientom szybką i sprawną obsługę i zwiększyć poziom customer experience (doświadczenia użytkownika) oraz poprawić komfort pracy recepcjonistów, niezbędne jest wdrożenie nowoczesnych rozwiązań opartych o cyfryzację i automatyzację procesów.


Jakie funkcjonalności dla parków trampolin zapewnia oprogramowanie OOS?

Do najważniejszych oferowanych przez program OOS rozwiązań, które zwiększają komfort użytkowników podczas korzystania z parku trampolin, należą: 

  1. Rejestracja klienta online
    Do tej pory każdy klient, który chciał skorzystać z wejścia do parku trampolin, podpisywał papierową zgodę. Wiązało się to z koniecznością drukowania i archiwizacji papierowych formularzy. Proponowanym przez oprogramowanie OOS usprawnieniem jest strefa klienta online. Wchodząc na stronę internetową parku, klient może przed swoją wizytą wypełnić wymagany kwestionariusz (zarówno dla osoby dorosłej, jak i dla dziecka). Może to również zrobić na miejscu, przy pomocy umieszczonego na recepcji tabletu. W większych parkach trampolin umieszczane są dwa lub trzy urządzenia, na których można wyklikać niezbędne formularze. Następnie automatycznie trafiają one do bazy danych. Udzielenie zgody weryfikowane jest podczas sprzedaży biletu — wpisując imię, nazwisko lub telefon klienta pracownik widzi, czy znajduje się on w rejestrze. Co ważne, imiennie przypisując klienta do zakupionego biletu, gromadzone są dokładne informacje dotyczące tego, kto i kiedy korzystał z obiektu (w przeciwieństwie do standardowo sprzedanych “anonimowych” wejściówek).

  2. Cennik zsynchronizowany z kalendarzem
    W większości parków trampolin ceny wejść różnią się w zależności od dnia tygodnia, godziny czy dni świątecznych. Kupując bilety na konkretny dzień lub porę, automatycznie pojawi się przypisana do nich cena. Obsługa może samodzielnie określić dni, w które powinna obowiązywać oferta świąteczna.

    Istnieje także możliwość dostosowania ceny do konkretnej godziny, np. wprowadzając tzw. happy hours. Obłożenie parków trampolin przeważnie jest znacznie mniejsze przed 16.00. Na te godziny możemy zdefiniować bilety, których cena będzie niższa od oferty popołudniowej czy wieczornej, co pozwoli zwiększyć ruch w tzw. “martwych godzinach.
  3. Internetowa sprzedaż biletów i dodatkowych produktów oraz usług
    Za pomocą strefy klienta online, zainteresowani skorzystaniem z parku trampolin mogą nie tylko wypełnić wymagane zgody, ale również założyć konto użytkownika, wybrać dogodny dla nich termin i kupić bilet (lub inną, dodatkową usługę lub produkt, np. skarpetki antypoślizgowe) za pomocą portalu i zintegrowanego z nim systemu płatności internetowej. Rozwiązanie to znacząco skraca czas oczekiwania w kolejce i pozwala na sprawne wejście do parku. Co więcej, system umożliwia także zakup biletów dla grup zorganizowanych po zdefiniowanej dla nich cenie. Jest to szczególnie istotne, ponieważ obsługa klienta zbiorowego zajmuje najwięcej czasu podczas fizycznej transakcji. 

 

Powyższe rozwiązania zostały opracowane w oparciu o potrzeby i problemy zgłaszane przez klientów i pracowników. Projektowaniu opisanych udogodnień towarzyszyła myśl o wygodzie i pełnej satysfakcji właścicieli, użytkowników oraz personelu parków trampolin. Analiza rynku i obserwacja udogodnień wprowadzanych przez podobne obiekty sportowe i rekreacyjne, pozwala jasno stwierdzić, że aby park trampolin pozostał konkurencyjny i przyjazny dla użytkowników, niezbędna jest stała automatyzacja procesów i cyfryzacja obsługi klienta, którą zapewnić może oprogramowanie OOS

 

Umów się na darmową prezentację systemu OOS i dowiedz się, w jaki sposób może usprawnić codzienne funkcjonowanie Twojego obiektu: https://oprogramowanie-dla-obiektu-sportowego.pl/kontakt/.