Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi wpisami na blogu.

Klub fitness w czasie pandemii. #1 Jak zorganizować trening online?

  Stało się. Siłownie, kluby fitness, baseny i aquaparki po raz drugi zmierzą się ze skutkami pandemii COVID-19. Jak utrzymać się na rynku, gdy klub został zmuszony do zawieszenia działalności? Przygotowaliśmy cykl poradnikowych artykułów dla właścicieli i managerów siłowni, w...

Kto trenuje w Twoim klubie fitness lub siłowni?

  Wydaje się, że wszyscy. Od nastolatków do seniorów – wszyscy biorą udział w zajęciach fitness, trenują siłowo lub wybierają cardio. Dzięki medycynie i technologii żyjemy dłużej i jesteśmy bardziej świadomi tego, jak nawyki wpływają na nasze zdrowie. Dziś Twoja siłownia...

Strona internetowa – dlaczego Twój klub fitness jej potrzebuje?

Strona www reprezentuje Twoją firmę w Internecie. Daj swoim klubowiczom i potencjalnym klientom możliwość połączenia się z Twoją marką online, aby zwiększyć satysfakcję i przychody. W cyfrowym świecie konsumenci szukają rozwiązań swoich problemów i oczekiwań przede wszystkim w sieci....

Cross-selling na siłowni. 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w klubie fitness

Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa, to nic innego jak oferowanie klientowi dodatkowych produktów lub usług. Podkreślmy: takich, które są uzupełnieniem pierwszego wyboru i stanowią dla kupującego realną wartość. Jak skutecznie podnieść sprzedaż w klubie sportowym,...

W jaki sposób oprogramowanie do zarządzania siłownią może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze?

Pandemia COVID-19 i związane z nią obostrzenia negatywnie wpłynęły na funkcjonowanie światowej gospodarki – niestety branża fitness odczuła jej skutki bardzo mocno. Rząd narzucił ograniczenia, w połączeniu z obawą przed zarażeniem się wirusem, co spowodowało, że siłownie...

Konkursy dla klubowiczów w Twoim klubie fitness

Trudno znaleźć osobę, która nie lubi konkursów z nagrodami. Jednym z największych wyzwań w realizacji celów treningowych – co za tym idzie – utrzymaniu długiego cyklu życia klientów jest utrzymanie motywacji. Wiele badań pokazuje, że rywalizacja może pomóc ludziom...