Skip to main content

Spis treści:

W parku trampolin sprzedajesz usługę, ale również “doznania i doświadczenia”. Bardzo istotną rolę odgrywa zatem personel. W dużej mierze to od Twoich pracowników zależy pozytywne “Customer Experience” gości obiektu. Powinieneś zadbać więc nie tylko o wybór jak najbardziej kompetentnych osób w procesie rekrutacyjnym. Równie ważne jest, byś jako pracodawca i przedsiębiorca dbał o ich rozwój i podnoszenie kwalifikacji. 

 

Z tego artykułu dowiesz się, w jakie szkolenia dla personelu parku trampolin, warto zainwestować!

 

 

Dla managera parku trampolin – Kurs zarządzania zespołem oraz Kurs marketingowy

Zarządzanie obiektem rekreacyjnym to bardzo trudna i odpowiedzialna rola. Manager parku trampolin musi dbać o stan techniczny obiektu, wyposażenie, zamówienia, rekrutację personelu i zarządzania czasem pracy, czasem również o promocję i marketing. Aby ułatwić mu zarządzanie zespołem, pomocny będzie kurs, którego program uwzględni takie aspekty jak budowanie współpracy, wykorzystywanie umiejętności pracowników, motywowanie, rozwiązywanie konfliktów, komunikowanie się z zespołem oraz planowanie i realizacja celów.

Jeżeli nie przewidujesz osobnego stanowiska specjalisty ds. marketingu, a promocją Twojego parku trampolin zajmuje się manager, warto przemyśleć merytoryczny kurs porządkujący i podnoszący kwalifikacje w tym zakresie. Może to być np. szkolenie z zakresu reklamy w internecie, analityki marketingowej, obsługi social mediów czy kreowania pozytywnego wizerunku firmy. 

 

 

Dla recepcjonistów parku trampolin – Kurs obsługi klienta

W parku trampolin recepcjoniści stoją “na pierwszej linii frontu” i to do nich należy pierwszy kontakt z klientami. Jakość obsługi jest więc w tym wypadku bardzo istotna. Programy tego typu szkoleń poruszają kwestie wysokiego poziomu usług i kładą nacisk na zwiększanie umiejętności interpersonalnych takich jak komunikacja czy budowanie relacji z klientem. Uczą także technik sprzedażowych oraz asertywności i rozmowy z tzw. “trudnym klientem”. 


Zarówno pracownicy recepcji, jak i manager parku trampolin mają styczność z danymi osobowymi klientów obiektu. Twoim obowiązkiem jest więc zaznajomienie ich z procedurami zgodnymi z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Należą do nich przede wszystkim gromadzenie, organizacja, przechowywanie i przetwarzanie wrażliwych informacji na temat klientów. 

 

Dla trenerów parku trampolin – Kurs akrobatyki sportowej

Wiele osób, oprócz chęci swobodnej rozrywki, odwiedza parki trampolin z zamiarem nauczenia się nowych figur akrobatycznych. Twoją wartością dodaną i przewagą konkurencyjną może być zatem obsadzenie na zmianie profesjonalnego trenera, który nie tylko pomoże klientom w szlifowaniu umiejętności akrobatycznych, ale również zadba o bezpieczeństwo osób znajdujących się na obiekcie. 


Oprócz akrobatyki możesz pomyśleć także o innych kursach sportowych dla pracowników. Unikalne zdolności personelu pozwolą Ci zorganizować w Twoim parku trampolin zajęcia grupowe, których w swojej ofercie nie posiada konkurencja.


Dla obsługi parku trampolin – Kurs animatora

Park trampolin to wymarzone miejsce na organizację przyjęcia urodzinowego dla najmłodszych. Dzieci są jednak wymagającym klientem, dlatego ich impreza powinna być przeprowadzona na najwyższym poziomie. W swojej załodze powinieneś mieć zatem osobę, która ma odpowiednie podejście do maluchów, potrafi zorganizować im czas, zadbać o bezpieczeństwo i przeprowadzić najciekawsze zabawy oraz aktywności. Doskonale sprawdzi się tu kurs animatora zabaw dziecięcych. 

 

Dla całej obsługi parku trampolin – Kurs pierwszej pomocy

Twoją rolą jako właściciela parku trampolin, jest nie tylko zapewnienie rozrywki i doskonałej zabawy, ale także dbałość o bezpieczeństwo klientów. Kontuzje podczas aktywności ruchowej są częste, dlatego cały Twój zespół — łącznie z Tobą — powinien umieć udzielić pierwszej pomocy potrzebującym oraz znać procedury na wypadek nieszczęśliwych wypadków.

 

Personel jest wizytówką Twojego obiektu. Duża część negatywnych opinii dotyczących parków trampolin odnosi się do nieprzyjemnych doświadczeń klientów z pracownikami obiektu. Z tego powodu warto inwestować zarówno w kompetencje osoby zarządzającej i dbającej o marketing i promocję, jak i umiejętności całej załogi. Tym samym dbasz także o chęci do pracy wśród personelu i zwiększasz jego lojalność wobec Twojej firmy, dzięki czemu mniej zasobów przeznaczasz na rekrutację.

 

W zarządzaniu personelem oraz procesami marketingowymi znacząco pomoże Ci profesjonalne oprogramowanie. Z chęcią omówimy możliwość wprowadzania personalizowanych narzędzi i modułów. Umów się na darmową prezentację systemu OOS i dowiedz się, jak łatwo można zarządzać procesami w Twoim obiekcie sportowym: http://oprogramowanie-dla-obiektu-sportowego.pl/kontakt/