Spis treści:
- Zarządzanie sprzedażą
- Raportowanie
- Gospodarka magazynowa
- Rejestracja czasu pracy
- Panel obsługi klienta
- OOS – zarządzaj skuteczne obiektem sportowym
Do podstawowych, a zaraz najważniejszych obowiązków managera należy sprawne zarządzanie obiektem sportowym – realizacja misji, kontrola procesów i usprawnianie procedur obowiązujących wewnątrz organizacji.
Manager musi działać skutecznie – tylko wtedy obiekt, za który jest odpowiedzialny będzie funkcjonował sprawnie, generował zyski i zadowalał klientów jakością obsługi.
Zakres obowiązków managera jest niezwykle szeroki, a wielozadaniowość cechuje najlepszych z nich.
W poniższym artykule poruszamy aspekt pracy managera oraz sposób, w jaki oprogramowanie OOS wspiera ich pracę.
Zarządzanie sprzedażą
Nasze oprogramowanie pozwala zarządzać sprzedażą karnetów, usług oraz produktów dostępnych w Twoim obiekcie sportowym.
Managerowie mogą swobodnie definiować rodzaj usług i sposób ich rozliczania. Dostępne są opcje karnetów ilościowych i czasowych oraz możliwość określenia czasu trwania karnetu lub usługi.
Dodatkowo OOS jest w pełni przyjazne i pozwala prowadzić sprzedaż towarów dostępnych w barze lub recepcji Twojej firmy. Nasze oprogramowanie jest kompatybilne z drukarkami fiskalnymi lub urządzeniami do identyfikacji produktów (czytniki).
Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz dowolnie definiować ceny, promocje, pakiety lub monitorować dostępne stany magazynowe danego produktu.
Uproszczony proces sprzedaży i płatności za produkty pozwala uniknąć niedogodności dla klientów oraz usprawnić pracę konsultantów lub pracowników recepcji. Sprzedaż detaliczna jest jednym z najlepszych sposobów generowania dodatkowego dochodu dla obiektów sportowych.
Raportowanie
W OOS oferujemy również panel raportowania. Rozbudowany moduł statystyk to niezbędne narzędzie w procesie poprawy wyników finansowych i jakościowych klubu fitness.
Na podstawie dostępnych raportów kadra zarządzająca może planować kampanię sprzedażowe oraz marketingowe – wszystko dzięki analizie i weryfikacji tego, co się sprawdza w dotychczasowych działaniach, co potrzebuje poprawy oraz z czego warto zrezygnować, aby nie generować dodatkowych kosztów.
Dzięki analizie danych możemy zaobserwować m. in. okresy dużego przyrostu klubowiczów (1Q i 3Q), średni czas trwania karnetu, zysk ze sprzedaży towarów, frekwencję na zajęciach fitness. Dzięki dostępowi do danych managerowie są w stanie kontrolować osiągane wyniki i planować pracę krótko- oraz długoterminową.
Managerowie mogą również wykorzystać ten moduł do szkolenia pracowników – prezentowanie im rozwiązań, które mają bezpośrednie przełożenie na dobre wyniki finansowe i jakościowe.
Gospodarka magazynowa
Magazyn to newralgiczny punkt obiektu sportowego. Managerowie muszą dołożyć wszelkich starań, aby panował tam porządek i zostały zachowane właściwe procedury. OOS wspiera prawidłowe działanie tego obszaru firmy, dzięki takim funkcjonalnością jak:
- możliwość dodawania kontrahentów do bazy,
- tworzenie dokumentów inwentaryzacyjnych,
- tworzenie dokumentów magazynowych (PZ, WZ, przesunięcie międzymagazynowe, korekty stanów magazynowych)
- możliwość wprowadzania dat ważności produktów,
- przypomnienie o niskich stanach magazynowych danego produktu.
Rejestracja czasu pracy
Możliwość ewidencjonowania czasu pracy to duże ułatwienie w pracy managera. Pracownik po zalogowaniu się do systemu rozpoczyna pracę, przy ostatni wylogowaniu kończy ją. Tworzenie grafiku pracy i automatyczne powiadomienie pracownika o zmianach na nadchodzący miesiąc to duże usprawnienie w komunikacji w zespole.
Na podstawie wygenerowane raportu z systemu można naliczyć wynagrodzenia lub premie – oszczędność czasu i brak konieczności korzystania z dodatkowym systemów (Planday, Excel, itp).
Moduł ten pozwala zaoszczędzić dużo czasu na planowanie i kontrolę pracy.
Panel obsługi klienta
Zadowolony klient to największa wartość firmy – managerowie muszą dbać o jakość oferowanych usług i wysoki poziom kompetencji pracowników.
Dzięki OOS możesz identyfikować klientów i budować relacje. Na podstawie danych dostępnych w panelu obsługi możesz grupować klientów, oferować im spersonalizowane oferty – to, czym są zainteresowani i to, czego oczekują od Twojego obiektu sportowego.
Panel CRM to obszar w niewielkim stopniu wykorzystywany i analizowany przez pracowników, jednak daje on ogromne możliwości związane z poprawą jakości oferowanych usług.
OOS – zarządzaj skuteczne obiektem sportowym
Dzięki dostępności oferowanych funkcjonalności w jednym miejscu managerowie mogą być sprawnie zarządzać obiektem sportowym, generując zyski, podnosząc jakość obsługi klienta i kontrolować najważniejsze obszary w firmie.
Praca kadry zarządzającej jest wymagająca przez swój charater – każda podległy obszar musi funkcjonować bez zastrzeżeń, dlatego niezwykle istotne jest, aby móc kontrolować wszystko z jednego miejsca – wypróbuj OOS i przekonaj się, w jaki sposób usprawnimy działania Twoje i Twojej firmy.